OpenAI، غول هوش مصنوعی، خبر خوشی را برای کاربران نسخه پریمیوم ChatGPT اعلام کرد.

این پلتفرم محبوب چت هوش مصنوعی، GPT-4 Turbo، یعنی جدیدترین مدل زبانی این شرکت را  به‌روزرسانی کرده است.

شرکت OpenAI طبق اطلاعیه‌ای که در پلتفرم ایکس منتشر کرده، توضیح داده که ChatGPT با استفاده از مدل جدید GPT-4 Turbo، پاسخ‌هایی دقیق‌تر و مختصرتر ارائه می‌دهد و تعاملاتی طبیعی‌تر با کاربران دارد. این نسخه جدید در زمینه‌هایی مانند نگارش متون، حل مسائل ریاضی، استدلال منطقی و برنامه‌نویسی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

به‌روزرسانی جدید ChatGPT همزمان با نسخه‌ی جدید برخی از مدل‌های OpenAI از راه رسیده است. ازجمله‌ی تغییرات اخیر می‌توان به اصلاح GPT-R Turbo with Vision اشاره کرد که باعث می‌شود این مدل زبانی توانایی درک تصاویر را هم پیدا کند.

GPT-4 Turbo با استفاده از دیتابیس به‌روز و آموزش دیده بر اساس داده‌های عمومی تا دسامبر ۲۰۲۳ (آذر و دی‌ ماه ۱۴۰۲)، عملکرد بهتری ارائه می‌دهد. این به‌روزرسانی نشان‌دهنده تعهد OpenAI به ارائه هوش مصنوعی پیشرفته و قابل‌دسترس برای همه است.

GPT-4 Turbo چیست و چه ویژگی‌هایی دارد ؟

GPT-4 Turbo مدل نسل جدید OpenAI است که قابلیت‌های بیشتری نسبت به GPT-4 دارد. در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی آن اشاره می‌کنیم :

مزایای این مدل هوش مصنوعی

کارایی :

این مدل هوش مصنوعی با نیاز به نشانه‌های ورودی کمتر، به طور قابل توجهی کارآمدتر از GPT-4 عمل می‌کند و در عین حال عملکرد بهتری ارائه می‌دهد.

هزینه :

قیمت استفاده از این مدل در مقایسه با GPT-4 به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

دانش:

این مدل هوش مصنوعی به روز شده به اطلاعات و دانش فراوانی تا تاریخ آوریل ۲۰۲۳ دسترسی دارد.

Context length بزرگتر:

این مدل می‌تواند معادل بیش از ۳۰۰ صفحه متن را در یک پاسخ تولید کند.

محافظت از حق نسخه‌برداری:

OpenAI هزینه‌های مربوط به دعاوی حقوقی نقض حق نسخه‌برداری را برای مشتریان سازمانی که از این مدل زبانی در نسخه‌های سازمانی و پلتفرم توسعه‌دهنده استفاده می‌کنند، پوشش می‌دهد.

استفاده از GPT-4 Turbo در ایران

خبر خوش برای کاربران ایرانی! پلتفرم AvalAi با آپدیت جدید مدل قدرتمند GPT-4 Turbo و GPT-4o را جایگزین GPT-4 کرده است. این ارتقا، تجربه‌ای بی‌نظیر از هوش مصنوعی را برای شما رقم خواهد زد.

  • دسترسی آسان و مقرون به صرفه:
    • هزینه کمتر، استفاده بیشتر: به جای پرداخت کامل هزینه یک ماه اشتراک GPT-4-Turbo در OpenAI، با پلتفرم AvalAi می‌توانید سه ماه و یا حتی چهار ماه از این مدل شگفت‌انگیز با قیمتی مقرون به صرفه و به صورت ریالی استفاده کنید. درواقع با تخفیفی بیش از 70 درصد!
    • تنها با خرید یک اشتراک به سه مدل قدرتمند GPT-4 Turbo ، Gemini 1.5 pro و GPT-4o دسترسی پیدا کنید.
    • دسترسی به افزونه‌های سرچ آنلاین و کپی رایتر
      با خرید اشتراک پلاس ۱۰۰ هزارتومان اعتبار رایگان برای سرویس اعتبار هدیه API دریافت کنید.
    • تخفیف‌های ویژه: دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه از تخفیف‌های 10 تا 30 درصدی در استفاده از خدمات AvalAi بهره‌مند می‌شوند.
    • دسترسی رایگان: دو مدل زبانی پرسش و ChatGPT3.5 به صورت کاملا رایگان و بخش چند رسانه‌ای با استفاده نامحدود در دسترس شماست.
  • پشتیبانی و آموزش جامع:
    • پشتیبانی فارسی: AvalAi با ارائه پشتیبانی کامل به زبان فارسی، خیال شما را از استفاده آسان از این پلتفرم راحت می‌کند.
  • رفع چالش‌های استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی در ایران:
    • پرداخت آسان: AvalAi از روش‌های پرداخت امن و آسان مختص به کاربران ایرانی پشتیبانی می‌کند.
    • عدم نیاز به VPN: با استفاده از AvalAi، نیازی به استفاده از VPN و نگرانی در مورد لو رفتن IP خود ندارید.

AvalAi با ارائه خدمات نوآورانه و مزایای بی‌نظیر، استفاده از مدل‌های مختلف هوش مصنوعی را برای کاربران ایرانی به تجربه‌ای لذت‌بخش و مقرون به صرفه تبدیل کرده است.