پلتفرم AvalAI با ارائه مدل‌های هوش مصنوعی پیشرفته به کاربران این امکان را می‌دهد بدون نیاز به دانش فنی خاص، از قابلیت‌های متنوع هوش مصنوعی بهره‌مند شوند.

علاوه بر کاربران عمومی، سازمان‌ها و کسب و کارهای مختلفی که نیازمند آنالیز داده و پشتیبانی مشتریان خود به کمک هوش مصنوعی هستند میتوانند از بخش‌های مختلف AvalAI مانند خدمات وب سرویس در پلتفرم توسعه دهندگان جهت کاربردهای تحقیقاتی و سازمانی خود استفاده کنند

اشتراک «پلاس» پلتفرم هوش مصنوعی AvalAI

پلتفرم هوش مصنوعی AvalAI جهت دسترسی راحت‌تر و مقرون به صرفه تر کاربران در کنار مدل‌های رایگان مانند GPT-4o mini و Llama3.1 70B و ChatGPT3.5، اقدام به ارائه «اشتراک پلاس» نیز نموده است.

در اشتراک «پلاس» شما تنها با خرید یک اشتراک و یک بار ثبت نام در سایت Chat.AvalAI.ir می‌توانید به چندین مدل هوش مصنوعی مختلف با محدودیت و هزینه بسیار کمتر دسترسی پیدا کنید و از امکانات ویژه این پلتفرم هوش مصنوعی بهره ببرید.

برای بهره‌مندی از مدل‌های پیشرفته‌ای همچون GPT-4 Turbo، Gemini 1.5 Pro، Mistral Large، Claude 3 Opus، Llama3.1 405B، GPT-4o، GPT-4 Turbo Vision، Claude 3.5 Sonnet، Llama3.1 70B و ChatGPT، می‌توانید اشتراک پلاس AvalAI را انتخاب کنید. این اشتراک ۳۰ روزه با هزینه تنها ۵۷۹ هزار تومان ارائه می‌شود که معادل یک سوم هزینه اشتراک در سایت رسمی OpenAI است. با این اشتراک، علاوه بر دسترسی به تمامی مدل‌های موجود در سایت OpenAI، به جدیدترین مدل هوش مصنوعی گوگل به نام Gemini 1.5 Pro و مدل‌های Claude 3.5 Sonnet و Claude 3 Opus از Anthropic و همچنین مدل‌های Llama3.1 405B و Mistral Large V2 نیز دسترسی خواهید داشت.

دستیار‌های سفارشی (Custom Agent)

این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا با کمترین هزینه ممکن، هوش مصنوعی شخصی خود را طراحی نمایند و به صورت نامحدود در پروژه‌های شخصی و تحقیقاتی خود استفاده کنند. همچنین، توسعه دهندگان و کسب و کارها می‌توانند برای بخش‌های مختلف کسب و کار خود مانند بخش ارتباط با مشتریان و … از این دستیارهای سفارشی بر اساس داده‌های خود استفاده کنند.

وب سرویس و پلتفرم API

پلتفرم هوش مصنوعی AvalAI با ارائه سرویس API، امکان دسترسی آسان و کارآمد به فناوری‌های پیشرفته را فراهم کرده است. این سرویس با هدف افزایش دسترسی و انعطاف‌پذیری در بکارگیری خدمات هوش مصنوعی طراحی شده است و مزایای متعددی را به همراه دارد.

برنامه «اول آورد»

علاوه بر برنامه تشویقی برای کسب و کارهای پرمصرف، پلتفرم هوش مصنوعی AvalAI در تیرماه ۱۴۰۳ از برنامه «اول آورد» رونمایی کرد. در این برنامه، به محققان، اساتید دانشگاه، استارتاپ‌ها، پروژه‌های اوپن سورس و دانشجویان PhD تا سقف ۱۰ میلیون تومان اعتبار هدیه API تعلق خواهد گرفت. این برنامه نیز در راستای تعهد AvalAI به حمایت از تحقیقات و نوآوری در حوزه هوش مصنوعی طراحی شده است.

لیست تمام محصولات AvalAI در این لینک