برنامه ویرایش عکس Photo Lab Picture Editor & Art توسط شرکت Linerock Investments LTD در فروشگاه گوگل پلی عرضه شده است. این برنامه به‌صورت کاملاً رایگان قابل دانلود و استفاده می‌باشد؛ با این حال، در طول استفاده از آن تبلیغات نسبتاً زیادی نمایش داده می‌شود.

با این برنامه، امکان دارید عکس‌های خود را با استفاده از فیلترها و ویژگی‌های ویرایشگر گسترده و متنوعی ویرایش کنید تا به‌صورت یک کاریکاتور با موضوعات مختلف تبدیل شوند.

قابلیت‌های این ویرایشگر عکس شامل امکان افزودن متن به عکس‌ها، وجود بیش از ۵۰۰ افکت متنوع، ساخت عکس‌های کلاژ، طراحی کارت پستال و در نهایت به‌اشتراک‌گذاری عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی است. اما لازم به ذکر است که خروجی نهایی همراه با یک واترمارک ارائه می‌شود، که برای حذف آن نیاز به خرید اشتراک برنامه دارید یا می‌توانید از نسخه‌های مادشده موجود در اینترنت استفاده کنید.

آزمایشگاه ویرایش تصاویر Photo Lab

با بیش از 200 ابزار ویرایش حرفه‌ای و چندین فیلتر جذاب که در مکان‌های دیگر پیدا نمی‌شود، photo lab به عنوان یک جعبه ابزار کامل برای ویرایش عکس‌ها در گوشی‌های اندروید شناخته می‌شود. با یکبار استفاده از این اپلیکیشن، قطعاً به آن علاقه‌مند خواهید شد و هر تصویری که داشته باشید، ابتدا از فوتولب ویرایش خواهید شد و سپس آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک خواهید گذاشت.

این برنامه با ابزارهای متنوعی مانند برش تصویر، انتخاب و اصلاح رنگ، لایه‌بندی بخش‌های مختلف، اضافه کردن متن، فیلترهای کاربردی و دیگر ویژگی‌ها، امکان ویرایش عکس‌های شما را فراهم می‌کند. همچنین، با اعمال فیلترها و جلوه‌های هنری، می‌توانید تصاویر خود را به آثار زیبا تبدیل کنید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فوتولب، کتابخانه گسترده فیلترهای آن است. این کتابخانه با بیش از 100 فیلتر منحصر به فرد در سبک‌های مختلف از جمله وینتیج، سیاه و سفید، هالیوودی و غیره، به شما امکان می‌دهد به راحتی حال و هوای دلخواهتان را به عکس‌ها ببخشید. علاوه بر این، استیکرهای طنز و جذاب نیز در دسترس هستند که می‌توانید آن‌ها را روی عکس‌ها بچسبانید و یک کارت پستال دیجیتالی با کیفیت و جذاب ایجاد کنید.

دانلود photo lab

نحوه کار با برنامه photo lab

استفاده از برنامه Photo Lab Picture Editor & Art نسبت به سایر برنامه‌ها نسبتاً ساده است. در ادامه، به شما نحوه ساخت تصویر با هوش مصنوعی در این برنامه را آموزش می‌دهیم.

معرفی برنامه Photo Lab

در صفحه اصلی برنامه (تصویر بالا) پنج فید وجود دارد که (از راست به چپ) شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. Looklab: آزمایشگاه هوش مصنوعی که با آن می‌توانید تصاویر خود را تغییر دهید.
  2. Feed: نمایش جدیدترین و برترین طراحی‌ها همراه با گزینه‌های پرطرفدار.
  3. فید موضوعی: نمایش طراحی‌های مرتبط با موضوعات خاص، مثلاً هالووین در این زمان.
  4. دسته‌‎بندی: شامل فیلترهای مختلف برنامه در دسته‌بندی‌های متفاوت.

با انتخاب گزینه “Looklab”، وارد آزمایشگاه هوش مصنوعی برنامه می‌شوید و می‌توانید تصویر خود را در آن ویرایش کنید.

قبل از هر کاری، ابتدا باید عکس خود را در برنامه بارگذاری کنید. برای این منظور، می‌توانید از دوربین استفاده کنید یا عکس‌های موجود در گالری خود را آپلود کنید. برای تست این قابلیت، ابتدا از دوربین استفاده کردیم و سپس برنامه به‌طور خودکار تصاویر را در دسته‌بندی‌های مختلفی ازجمله “سالنامه من”، “طرح شغلی” و “ورزشی” برای ما ساخت.

همچنین برای تصاویر ساخته‌شده خود، می‌توانید گزینه‌هایی مانند رنگ و حالت مو را نیز تنظیم کنید. به عنوان مثال، تصاویر زیر با کمک هوش مصنوعی این ابزار براساس تصویر شخصی نویسنده مطلب ساخته شده‌اند:

ساخت تصویر با هوش مصنوعی

دانلود برنامه photo lab

با همین روش، از عکس‌های موجود در گالری خود نیز می‌توانید استفاده کنید. به عنوان مثال، ما تصویری از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و مالک ایکس، را به برنامه دادیم و تصاویر زیر بر اساس چهره این ثروتمندترین فرد جهان ایجاد شده‌اند:

ایلان ماسک با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی ساخت عکس

ساخت تصویر با هوش مصنوعی

با استفاده از اپلیکیشن فوتولب، می‌توانید تصویر خود را بارگذاری کنید و منتظر باشید تا این برنامه پیشنهادهای متنوعی برای ویرایش تصویر به شما ارائه دهد. به عنوان مثال، می‌توانید یک پرتره کارتونی ایجاد کنید یا به عنوان یک فضانورد در فضا غوطه ور شوید. حتی ممکن است سفری به دنیای انیمه‌ها تجربه کنید.. این برنامه از رقبای قدیمی‌تر و بزرگ‌تر خود با ویژگی‌ها و پیشنهادهای منحصربه‌فرد خود متمایز شده است.

پس از نصب اپلیکیشن، شما می‌توانید از بین طرح‌های از پیش آماده یک استایل را انتخاب و سپس تصویر خود را انتخاب کنید. در این بخش، یک ویرایشگر حرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد که امکان اضافه کردن متن، استیکر، ویرایش و روتوش تصویر را به شما می‌دهد. بعد از انجام این مراحل، با زدن گزینه تایید، کمی صبر کنید تا پردازش تصویر و خروجی نهایی آماده شود. با وجود قابلیت‌های گسترده، فوتولب، با ارائه قالب‌های متنوع، نیازهای شما را به شکل کامل برآورده می‌کند. این برنامه با وجود عدم پشتیبانی از دستورها و پرامپت‌ها، با ارائه قالب‌های متعدد، انعطاف پذیری بالایی را به شما ارائه می‌دهد. جامعه کاربری فعال این اپلیکیشن نیز به صورت روزانه محتوای جدیدی به برنامه افزوده و تنوع را افزایش می‌دهد.

ویرایشگر تصاویر با هوش مصنوعی

با رابط کاربری زیبا و ساده‌ی خود، فوتولب تجربهٔ کار با آن را بسیار راحت و لذت‌بخش می‌کند. ابزارها و گزینه‌های مختلف به صورت منطقی دسته‌بندی شده‌اند، که به کاربر امکان دسترسی آسان به هر چه نیاز دارد را می‌دهد.

اضافه شدن هوش مصنوعی به این برنامه، امکان پیش‌برد سریع‌تر کارها و ایجاد تصاویر خلاقانه را به شما می‌دهد. از این رو، اگر به دنبال یک ابزار حیاتی برای علاقمندان به عکاسی و ویرایش عکس هستید، حتماً فوتولب را امتحان کنید. این اپلیکیشن با ارتقاء قابلیت‌های خلاقانه‌تر و سازگار با هوش مصنوعی، تجربه جذابی را ارائه می‌دهد.

ساخت عکس و تصویر با هوش مصنوعی فارسی زبان AvalAi

همچنین اگر قصد ساخت تصویر و عکس با یک هوش مصنوعی فارسی زبان را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت Chat.Avalai.ir علاوه بر ساخت عکس با ۱۵۰ مدل مختلف هوش مصنوعی از مدل‌های زبانی بزرگ مثل «پرسش» و « چت جی پی تی 3.5 » به صورت رایگان استفاده کنید.