در ادامه سنتی قدیمی، دستگاه های پیکسل گوگل که برخی از سخت افزارهای آنها هنوز به بازار نرسیده اند، شامل گوگل پیکسل ۸ پرو، در فروشگاه گوگل‌پلی ظاهر شده است. یک حساب کاربری به نام Android_Setting@ در ایکس (توئیتر) یک تصویر را در صفحه ای که خدمات و محصولات این کمپانی را تبلیغ می کند نشان داده است و در آن یک شخص در حال تماس با Pixel 8 Pro به رنگ Porcelain را مشاهده می کنیم.

به طور قطع، تصویر یک رندر است که قبلاً منتشر شد، از جمله در یک ویدیو مفصل تصویری که توسط گو‌گل انتشار یافت، اما چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که دستگاه واقعاً در همان رنگ است؟ در یک پیام مفصل و کامل اشاره شد که توضیحات متن جایگزین تصویر، تمام شبهات را از بین می برد و نشان می‌دهد که انگار “یک شخص با تلفن Pixel 8 Pro به رنگ Porcelain در حال مکالمه است”.

در تصویر منتشر شده بالا، طراحی با شایعات منتشر شده همخوانی دارد، با وجود یک بیضی شیشه‌ای که دوربین‌های پشتی را پوشش می‌دهد و هنوز هم با طرح میله‌ای مشابه تلفن‌های پیکسل جدید مشابه هستند. این لو رفتن تصویر هیچ چیزی درباره سخت افزار،تراشه‌ها و امکاناتی که وجود دارد به ما نمی‌دهد.

با این حال، در گذشته نیز خبرهای زیادی در مورد این نوع تلفن‌های همراه مطرح شد. این خبرها شامل مشخصات فنی، صفحه نمایش و حافظه RAM، سخت افزار دوربین و برخی ویژگی‌های نرم افزاری جدید هستند. این تلفن‌ها همچنین از ویژگی‌هایی مانند تکنولوژی Video Unblur نیز بهره‌مند هستند.

تاریخچه لور رفتن گوشی های گوگل

قبل از رویداد I/O امسال، فعال حوزه تکنولوژی شان هالیستر، درباره تاریخچه لو رفتن اطلاعات در مورد سخت افزار گوگل پیکسل، اعتراف کرده است. او لو رفتن تصاویر Pixel 7A را هنگام گزارش اطلاعات تایید کرده است. او گفت:

ما Pixel 4 را به عنوان پرفروش‌ترین تلفن در تاریخ معرفی کردیم – و این اتفاق بعد از این بود که چندین وبلاگ نویس روسی، Pixel 3 XL را دریافت کردند. Nexus 4 نیز قبل از معرفی کامل، مورد بررسی‌های مستقل قرار گرفت.

Pixel 4A و Pixel 5 به طرزی مشابه به صورت ناقص درز خبری پیدا کردند. همچنین، گوگل به نحوی به Pixel 6A اشاره کرده است. این موضوع نشان می دهد که بی تفاوتی در خصوص فاش شدن Nexus 5 در یک ویدیوی YouTube دارد. جعبه گشایی Pixel 6 را شاهد بودیم و Pixel 6 Pro حتی قبل از عرضه، با مشکل مواجه شد. درک این موضوع که چرا گوگل در حال حاضر تمایل دارد ابزار بازی خود را زودتر از زمان معمول منتشر کند، سخت نیست. اکنون، تنها چیزی که ما نیاز داریم، یک ویدیوی از Giannis Antetokounmpo است که از آن استفاده می‌کند. در نتیجه، ما برای رویداد معرفی Pixel 8 منتظر خواهیم بود.