از امروز می‌توانید برای دریافت اعتبار رایگان API OpenAI در ایران اقدام کنید. مدل‌های پیشرفته OpenAI، از جمله ابزارهایی هستند که با استفاده از API آن‌ها، می‌توانید به توانایی‌های پردازش زبان پیشرفته دسترسی پیدا کنید. اما خرید API OpenAI برای کاربران ایرانی همیشه با چالش‌هایی همراه بوده است. پلتفرم هوش مصنوعی AvalAI با ارائه برنامه‌های حمایتی و اعتبارات رایگان، این چالش‌ها را برای کسب و کارهای پرمصرف و سازمان‌ها کاهش داده است.

برنامه حمایتی AvalAI

پلتفرم AvalAI، یک تیم استارتاپی در حوزه مدل‌های زبانی هوش مصنوعی است که در تیرماه سال ۱۴۰۲ شروع به کار کرد. هدف AvalAI ساده‌تر و ارزان‌تر کردن دسترسی کاربران به ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی است. این پلتفرم با ارائه مدل‌های مختلف هوش مصنوعی نظیر GPT-4 Turbo، Llama3 70B، Gemini1.5 pro، Claude 3 Sonnet، GPT-4o،GPT-4 Turbo Vision و chatGPT، به کاربران امکان استفاده از ابزارهای مختلف هوش مصنوعی را بدون نیاز به دانش فنی خاص می‌دهد.

شرایط دریافت اعتبار رایگان API OpenAI

AvalAI برای حمایت از سازمان‌ها و کسب و کارهای پرمصرف، برنامه‌ای را برای اعطای اعتبار رایگان API OpenAI تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان معرفی کرده است. این برنامه حمایتی تا ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ برقرار می‌باشد و مهلت استفاده از این اعتبار ۶۰ روز از زمان دریافت اعتبار است. در این مدت، اولویت با مصرف اعتبار دریافتی خواهد بود.

برای استفاده از این اعتبار، کسب و کارها باید جزو مشترکان سازمانی و پرمصرف AvalAI باشند. شرایط دریافت اعتبار به شرح زیر است:

کسب و کارهایی که ۳۵۰ میلیون تومان پنل توسعه دهندگان خود را شار کرده باشند، ۵۰ میلیون تومان اعتبار رایگان API OpenAI دریافت خواهند کرد.
در صورتی که ۵۵۰ میلیون تومان پنل توسعه دهندگان خود را شار کرده باشند، ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار رایگان API OpenAI دریافت خواهند کرد.
کسب و کارهایی که یک میلیارد تومان پنل توسعه دهندگان خود را شار کرده باشند، ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار رایگان API OpenAI دریافت خواهند کرد.

نحوه دریافت اعتبار رایگان API OpenAI در ایران

منابع مالی اعتبار رایگان API OpenAI

پلتفرم هوش مصنوعی AvalAI مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این برنامه حمایتی از کسب و کارها آماده کرده است. این اعتبار به سازمان‌ها و کسب و کارهای پرمصرف تعلق می‌گیرد تا بتوانند از امکانات پیشرفته هوش مصنوعی بهره‌مند شوند و به توسعه و رشد خود ادامه دهند.

برنامه حمایتی «اول آورد»

علاوه بر برنامه حمایتی برای کسب و کارهای پرمصرف، پلتفرم هوش مصنوعی AvalAI در تیرماه ۱۴۰۳ از برنامه حمایتی «اول آورد» رونمایی کرد. در این برنامه، به محققان، اساتید دانشگاه، استارتاپ‌ها، پروژه‌های اوپن سورس و دانشجویان PHD تا سقف ۱۰ میلیون تومان اعتبار هدیه API تعلق گرفت. این برنامه نیز با هدف حمایت از تحقیقات و نوآوری در حوزه هوش مصنوعی طراحی شده است.

نحوه دریافت اعتبار رایگان API OpenAI

برای استفاده از این اعتبار، کسب و کارها باید ابتدا در پلتفرم AvalAI  ثبت‌نام کنند و شرایط مورد نیاز گفته شده را برآورده سازند. پس از شارژ پنل توسعه‌دهندگان به میزان مورد نظر، اعتبار رایگان به صورت خودکار به حساب آن‌ها اضافه خواهد شد.

مراحل اقدام:

ثبت‌نام در پلتفرم توسعه دهندگان: ابتدا باید در پلتفرم توسعه دهندگان ثبت‌نام کنید و شماره تماس خود را تایید نمایید.

شارژ پنل توسعه‌دهندگان: پنل توسعه‌دهندگان خود را به میزان مورد نیاز شارژ کنید.

دریافت اعتبار رایگان: پس از شارژ پنل، اعتبار رایگان به صورت خودکار به حساب شما اضافه خواهد شد.

این برنامه حمایتی فرصتی بی‌نظیر برای کسب و کارها و سازمان‌ها است تا از توانایی‌های پیشرفته هوش مصنوعی بهره‌مند شوند و به رشد و توسعه خود سرعت ببخشند. پلتفرم AvalAI با ارائه این اعتبار رایگان، به کسب و کارها کمک می‌کند تا با هزینه کمتر به ابزارهای پیشرفته دسترسی پیدا کنند و از مزایای هوش مصنوعی در بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری خود بهره‌مند شوند.

نتیجه‌گیری

پلتفرم AvalAI با ارائه برنامه‌های حمایتی و اعتبارات رایگان، به سازمان‌ها و کسب و کارهای پرمصرف کمک می‌کند تا به راحتی و با هزینه کمتر از امکانات پیشرفته هوش مصنوعی بهره‌مند شوند. این برنامه‌ها نه تنها به توسعه و رشد کسب و کارها کمک می‌کنند، بلکه به تحقیقات و نوآوری در حوزه هوش مصنوعی نیز یاری می‌رسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این اعتبارات، می‌توانید به وبسایت AvalAI مراجعه کنید و جزئیات بیشتری را دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این برنامه حمایتی، می‌توانید به وب‌سایت AvalAI مراجعه کنید و با تیم پشتیبانی آن‌ها تماس بگیرید.